• Kontakt med myndigheder m.fl.
• Lovpligtige indberetninger, herunder evt. til GI.
• Besvarelse af myndighedshenvendelser.
• Huslejenævns- og ankenævnssager.
• Udlevering af nødvendige oplysninger til advokat i forbindelse med sager i fogedret og boligret.
• Lovpligtige indberetninger, herunder evt. til GI.
• Besvarelse af myndighedshenvendelser.
• Huslejenævns- og ankenævnssager.
• Udlevering af nødvendige oplysninger til advokat i forbindelse med sager i fogedret og boligret.
• Indgåelse af abonnementsaftaler som led i ejendommens drift.
• Behandling af skadesager vedrørende ejendommen.
• Administrator har det fulde ansvar for, at ejendommen altid er forsikret i det omfang dette er muligt og ønsket af ejer..
• Behandling af skadesager vedrørende ejendommen.
• Administrator har det fulde ansvar for, at ejendommen altid er forsikret i det omfang dette er muligt og ønsket af ejer..
• En gang årligt oversendes nødvendige oplysninger til målerfirma, der for ejers regning udarbejder regnskab.
• Forbrugsregnskab udsendes til lejere, og der foretages tilbagebetaling/efterbetaling.
• Regulering af a’contobeløb.
• Forbrugsregnskab udsendes til lejere, og der foretages tilbagebetaling/efterbetaling.
• Regulering af a’contobeløb.
• Modtagelse af henvendelser fra lejere i det omfang disse ikke skal rettes til vicevært/varmemester.
• Behandling af henvendelser vedrørende lejlighedernes konto for indvendig vedligeholdelse.
• Behandling af klager fra lejere og over lejere.
• Løbende kontakt mod beboerrepræsentation.
• Deltagelse i ét årligt beboermøde.
• Behandling af henvendelser vedrørende lejlighedernes konto for indvendig vedligeholdelse.
• Behandling af klager fra lejere og over lejere.
• Løbende kontakt mod beboerrepræsentation.
• Deltagelse i ét årligt beboermøde.
• Modtagelse og bekræftelse af opsigelser samt orientering herom til ejer.
• Indkaldelse til flyttesyn, der foretages af vicevært, eller af den ejer i øvrigt udpeger dertil.
• Bestilling af måleraflæsning.
• Foreløbig og endelig afregning overfor fraflytter.
• Udarbejdelse af lejekontrakt med nye boliglejere – ved forceret genudlejning tilkommer det såkaldte straksudlejningsgebyr administrator.
• Indkaldelse til flyttesyn, der foretages af vicevært, eller af den ejer i øvrigt udpeger dertil.
• Bestilling af måleraflæsning.
• Foreløbig og endelig afregning overfor fraflytter.
• Udarbejdelse af lejekontrakt med nye boliglejere – ved forceret genudlejning tilkommer det såkaldte straksudlejningsgebyr administrator.
• Betalinger
• Alle faste betalinger afregnes efter fornøden kontrol.
• Andre betalinger, herunder reparationsudgifter o.lign., afregnes efter at være behørigt attesterede af ejer, vicevært, eller hvem der i øvrigt måtte være bemyndiget hertil.
• Alle faste betalinger afregnes efter fornøden kontrol.
• Andre betalinger, herunder reparationsudgifter o.lign., afregnes efter at være behørigt attesterede af ejer, vicevært, eller hvem der i øvrigt måtte være bemyndiget hertil.
• Bogføring af indtægter og udgifter
• Rapportering til ejerne
• Udarbejdelse af budgetter
• Rapportering til ejerne
• Udarbejdelse af budgetter
• Udarbejdelse af ansættelsesaftaler med fuldtidsansatte ved ejendommens drift.
• Udarbejdelse af ansættelsesaftale med én deltidsansat ved ejendommens drift.
• Udarbejdelse af fejeerklæring.
• Udbetaling af løn til fuldtidsansatte og én deltidsansat ved ejendommens drift – ejer betaler gebyr til DanLøn.
• En gang årligt foretages lønregulering efter nærmere aftale med ejer.
• Indberetning til skattevæsen, ATP og eventuelle andre pligtige indberetninger.
• Udarbejdelse af ansættelsesaftale med én deltidsansat ved ejendommens drift.
• Udarbejdelse af fejeerklæring.
• Udbetaling af løn til fuldtidsansatte og én deltidsansat ved ejendommens drift – ejer betaler gebyr til DanLøn.
• En gang årligt foretages lønregulering efter nærmere aftale med ejer.
• Indberetning til skattevæsen, ATP og eventuelle andre pligtige indberetninger.
• Beregning og evt. varsling af huslejen én gang årligt.
• Beregning og varsling af regulering i ejendommens skatter og afgifter inden udgangen af maj med tilbagevirkende kraft fra 1. januar samme år.
• Beregning og opkrævning af aftalte lejestigninger.
• Kontrol med frister for varsling af lejeforhøjelse efter ”det lejedes værdi” og varsling efter aftale med udlejer.
• Antennebudget og evt. – varsling én gang årligt (den lovlige administrationsudgift hertil tilkommer administrator).
• Beregning og varsling af regulering i ejendommens skatter og afgifter inden udgangen af maj med tilbagevirkende kraft fra 1. januar samme år.
• Beregning og opkrævning af aftalte lejestigninger.
• Kontrol med frister for varsling af lejeforhøjelse efter ”det lejedes værdi” og varsling efter aftale med udlejer.
• Antennebudget og evt. – varsling én gang årligt (den lovlige administrationsudgift hertil tilkommer administrator).
• Opkrævning af leje og andre betalinger fra lejerne.
• Udsendelse af lejepåkrav (påkravsgebyr ifølge lejeloven eller kontrakten tilkommer administrator).
• Ophævelse af boliglejemål ved manglende betaling, medmindre andet er aftalt.
• Orienterer ejer om restancer i lejemålene og ophæver, hvis dette ønskes.
• Oversender sagen til advokat med henblik på udsættelse af lejeren.
• Oversender restancer til inkasso efter forudgående overholdelse af inkassoloven §10
• Udsendelse af lejepåkrav (påkravsgebyr ifølge lejeloven eller kontrakten tilkommer administrator).
• Ophævelse af boliglejemål ved manglende betaling, medmindre andet er aftalt.
• Orienterer ejer om restancer i lejemålene og ophæver, hvis dette ønskes.
• Oversender sagen til advokat med henblik på udsættelse af lejeren.
• Oversender restancer til inkasso efter forudgående overholdelse af inkassoloven §10
Vestjydsk ejendomsadministration varetager udover ejendomsadministration også gerne opgaver indenfor ejendomsservice.
Vi har et team af ejendomsservicefolk og samarbejdspartnere, der altid står klar til at løse akutte problemer, men også en generel forsvarlig drift.
Vi har et team af ejendomsservicefolk og samarbejdspartnere, der altid står klar til at løse akutte problemer, men også en generel forsvarlig drift.
• Generelt tilsyn med ejendomme
• Udførelse af små reparationer
• Udarbejder og koordinere / gennemfører vedligeholdelsesplaner
• Snerydning, saltning og grusning
• Renholdelse og generel pasning af grønne arealer og fællesarealer.
• Forestå udbud og styring af lejemålistandsættelse og vedligeholdelsesarbejde.
• Kontrol af varmeanlæg
• Styring af renovation og storskrald.
• Mv.
• Udførelse af små reparationer
• Udarbejder og koordinere / gennemfører vedligeholdelsesplaner
• Snerydning, saltning og grusning
• Renholdelse og generel pasning af grønne arealer og fællesarealer.
• Forestå udbud og styring af lejemålistandsættelse og vedligeholdelsesarbejde.
• Kontrol af varmeanlæg
• Styring af renovation og storskrald.
• Mv.
Husleje
Desværre ikke. I den periode, du lejer boligen, skal du betale husleje hver måned. Lejen forfalder den 1. i måneden.
Hvis du som lejer misligholder nogle af de vilkår, som gælder i lejeforholdet, kan udlejeren enten ophæve eller opsige lejeaftalen. Hvorvidt lejeaftalen ophæves eller opsiges afhænger af de konkrete omstændigheder.
Lejeaftalen kan fx ophæves henholdsvis opsiges, når:
Du ikke har betalt din husleje eller andre pligtige ydelser, fx antennebidrag, a conto varmebidrag.
Du generer dine naboer med støj, trusler el. lign.
Du fremlejer din lejlighed uden at opfylde betingelserne for at fremleje.
Hvis lejeaftalen ophæves, skal du som lejer fraflytte lejligheden med det samme. Hvis lejeaftalen opsiges skal du fraflytte med det i din kontrakt gældende varsel – typisk 3 måneder. Du skal i begge tilfælde betale husleje, indtil lejligheden er udlejet igen, dog højst i 3 måneder.
Hvis du som lejer misligholder nogle af de vilkår, som gælder i lejeforholdet, kan udlejeren enten ophæve eller opsige lejeaftalen. Hvorvidt lejeaftalen ophæves eller opsiges afhænger af de konkrete omstændigheder.
Lejeaftalen kan fx ophæves henholdsvis opsiges, når:
Du ikke har betalt din husleje eller andre pligtige ydelser, fx antennebidrag, a conto varmebidrag.
Du generer dine naboer med støj, trusler el. lign.
Du fremlejer din lejlighed uden at opfylde betingelserne for at fremleje.
Hvis lejeaftalen ophæves, skal du som lejer fraflytte lejligheden med det samme. Hvis lejeaftalen opsiges skal du fraflytte med det i din kontrakt gældende varsel – typisk 3 måneder. Du skal i begge tilfælde betale husleje, indtil lejligheden er udlejet igen, dog højst i 3 måneder.
PBS udsender indbetalingskortet, så du har det i ugen op til den 1. i måneden. Du er som lejer ansvarlig for at dit navn fremgår af postkassen. Du er altid forpligtet til at betale huslejen til d. 1. i måneden uanset om indbetalingskortet er kommet frem.
Ja, kontakt os på admin@vea.dk husk at oplyse din nøjagtige adresse. Ved gentagende genudsendelse af indbetalingskort vil vi opkræve gebyr kr. 250,-.
Overvej at tilmelde digPBS. Så sker opkrævningen automatisk, til tiden og du slipper for både gebyr og besvær med indbetalingskort.Du er ifølge din lejekontrakt forpligtet til at tilmelde huslejen til PBS.
Overvej at tilmelde digPBS. Så sker opkrævningen automatisk, til tiden og du slipper for både gebyr og besvær med indbetalingskort.Du er ifølge din lejekontrakt forpligtet til at tilmelde huslejen til PBS.
Forfaldsdatoen på husleje er den 1. i måneden.
Såfremt d. 1. ikke er en hverdag, udskydes forfaldsdagen til førstkommende hverdag.
Har du ikke mulighed for at betale huslejen til tiden bedes du kontakte din bank, vi kan ikke give henstand til senere betaling.
Såfremt d. 1. ikke er en hverdag, udskydes forfaldsdagen til førstkommende hverdag.
Har du ikke mulighed for at betale huslejen til tiden bedes du kontakte din bank, vi kan ikke give henstand til senere betaling.
Indflytning
Nøglen udleveres ved indflytningssynet i lejemålet. For at få nøglen udleveret skal lejekontrakten være underskrevet og returneret til os, samt depositum mv. skal være indbetalt.
Vi indkalder skriftligt til indflytningssynet i forbindelse med udarbejdelse af lejekontrakt mv.
Vi indkalder skriftligt til indflytningssynet i forbindelse med udarbejdelse af lejekontrakt mv.
Når administrationen har modtaget den underskrevne lejekontrakt samt indbetaling af depositum mv., sender vi din genpart af lejekontrakten hurtigst muligt. Lejekontrakten bør opbevares omhyggeligt, så den altid kan findes frem, hvis der skulle blive behov for det.
Du får tilsendt lejekontrakten via mail eller brevform hvis dette ønskes.
Du får tilsendt lejekontrakten via mail eller brevform hvis dette ønskes.
Har vi en plantegning for den gældende ejendomme vil denne kunne findes på vores hjemmeside.
Det er ikke for alle ejendomme der forefindes plantegninger.
Det er ikke for alle ejendomme der forefindes plantegninger.
Forbrugsregnskab
Dit regnskab baseres på leverandørens samlede årsopgørelse for hele afdelingen. Dit forbrugsregnskab skal ifølge loven være udsendt senest 4 måneder efter skæringsdatoen. Du vil i din lejekontrakts 5 § kunne se hvornår dit forbrugsregnskab har skæringsdato.
Hvis årsopgørelsen fra leverandøren indløber så sent, at Vea ikke kan nå at udsende dit regnskab indenfor de 4 måneder, skal Vea udsende regnskabet senest 3 måneder fra den dato årsopgørelsen fra leverandøren er modtaget.
Det betyder i praksis, at hvis forsyningsvirksomheden ikke udsender opgørelsen rettidigt, vil Vea udsende årsopgørelsen hurtigst muligt.
Det betyder i praksis, at hvis forsyningsvirksomheden ikke udsender opgørelsen rettidigt, vil Vea udsende årsopgørelsen hurtigst muligt.
Hvis du ikke er enig i forbrugsregnskabet, kan du gøre indsigelse. Vær opmærksom på følgende:
Indsigelsen skal indsendes inden 6 uger efter modtagelsen af regnskabet.
Du skal angive i indsigelsen præcis hvilke punkter af forbrugsregnskabet, som du er uenig i.
Indsigelsen skal sendes til admin@vea.dk
Vi indsender herefter din indsigelse til dem der har udarbejdet forbrugsregnskabet, og vender herefter tilbage med et svar.
Indsigelsen skal indsendes inden 6 uger efter modtagelsen af regnskabet.
Du skal angive i indsigelsen præcis hvilke punkter af forbrugsregnskabet, som du er uenig i.
Indsigelsen skal sendes til admin@vea.dk
Vi indsender herefter din indsigelse til dem der har udarbejdet forbrugsregnskabet, og vender herefter tilbage med et svar.
Du skal betale et aconto beløb svarende til den forventede udgift for det lejemål du bor i. Den forventede udgift beregnes på baggrund af tidligere års forbrug på lejemålet.
Forsyningsselskaberne justerer årligt priserne på el, vand og varme, og du vil fx kunne opleve, at prisen på elektricitet kan stige, selvom dit faktiske forbrug er det samme.
Forsyningsselskaberne justerer årligt priserne på el, vand og varme, og du vil fx kunne opleve, at prisen på elektricitet kan stige, selvom dit faktiske forbrug er det samme.
Det kan der være flere grunde til. En grund kan være at enhedspriserne er steget på fx vand. Det kan også være, fordi dit forbrug har ændret sig i forhold til sidste år, fx på varme efter en kold vinter.
Vi beregner acontobeløbet ud fra dit samlede årlige forbrug, så det lige netop passer til forbruget på dit lejemål. Ønsker du dit a conto beløbet forhøjet for at undgå en efterbetaling, bedes du kontakte os.
Ændre vi dit a conto beløb vil du modtage en varsling herfor.
Ændre vi dit a conto beløb vil du modtage en varsling herfor.
Du skal kontakte det firma, der har udarbejdet regnskabet. Fx Brunata, Techem eller Ista. Telefonnummeret vil fremgå af forbrugsregnskabet. Ofte vil der på forbrugsregnskabets bagside være en forklaring eller der vil være en forklaring at finde på hjemmesiden for det firma der har udarbejdet forbrugsregnskabet.
Det vil altid fremgå af brevet fra os hvornår efterbetalingen/tilbagebetalingen vil blive afregnet. Ofte vil beløbet blive reguleret i den næst kommende husleje.
I forbindelse med udarbejdelse af flytteopgørelse ved fraflytning vil vi ofte tilbageholde et beløb til næste forbrugsregnskab, ofte kr. 1.000,- for varme. Beløbet kan også være større hvis vi kan se der tidligere har været en stor efterbetaling. Dette beløb lægges automatisk oveni a conto indbetalingen i forbindelse med udarbejdelse af det næst kommende forbrugsregnskab. Skal du deltage i endnu et forbrugsregnskab, vil det tilbageholdte beløb blive medtaget her. Du kan altid se i din lejekontrakt hvilken periode dit forbrugsregnskab har.
Love & regler
Det er forskelligt fra ejendom til ejendom om der gives tilladelse til at holde husdyr, hvilke husdyr og hvor mange. I de tilfælde kræves en skriftlig ansøgning.
Du kan se i ejendommens husorden om du må holde husdyr. Spørg din ejendomsfunktionær.
Du kan se i ejendommens husorden om du må holde husdyr. Spørg din ejendomsfunktionær.
Du må fremleje hele din bolig i indtil 2 år, når fraværet er midlertidigt og skyldes sygdom, forretningsrejse, studieophold, midlertidig forflyttelse eller lignende. Det er fx ikke lovligt midlertidigt fravær at prøve at bo et andet sted fx. hos en kæreste.
Når du har sikret dig, at du opfylder reglerne, skal du og fremlejer udarbejde en lejekontrakt som skal sendes i kopi til os til orientering.
Du er som lejer forsat ansvarlig for lejemålet herunder huslejeindbetalinger mv. Vi har som udlejer/ejer ikke noget forhold til fremlejetager.
Når du har sikret dig, at du opfylder reglerne, skal du og fremlejer udarbejde en lejekontrakt som skal sendes i kopi til os til orientering.
Du er som lejer forsat ansvarlig for lejemålet herunder huslejeindbetalinger mv. Vi har som udlejer/ejer ikke noget forhold til fremlejetager.
Vores forsikring dækker ikke eventuelle skader på dit indbo, men kun skader på selve ejendommen. Det er derfor meget vigtigt, at have eller tegne en indboforsikring med glas og kummeforsikring , når du flytter ind i en lejebolig.
I langt de flest tilfælde dækker ejers forsikring ikke vinduer og glas mv. hvis uheldet er ude.
Hvis uheldet sker:
Hvis din bolig bliver skadet af fx brand, er det din egen indboforsikring, som skal dække både udgifter til nyt indbo og til en midlertidig bolig (genhusning), mens skaderne udbedres.
Indboforsikringen skal også dækkes det indbo du måtte have i eventuelle kælder, garage og depotrum.
I langt de flest tilfælde dækker ejers forsikring ikke vinduer og glas mv. hvis uheldet er ude.
Hvis uheldet sker:
Hvis din bolig bliver skadet af fx brand, er det din egen indboforsikring, som skal dække både udgifter til nyt indbo og til en midlertidig bolig (genhusning), mens skaderne udbedres.
Indboforsikringen skal også dækkes det indbo du måtte have i eventuelle kælder, garage og depotrum.
Opsigelse & fraflytning
Opsigelsesvarslet er 3 måneder til den 1. i en måned. Du skal betale husleje, forbrugsudgifter mv. indtil opsigelsesvarslet udløber.
Vi skal bruge 14 dage til at istandsætte dit lejemål og som det fremgår af din lejekontrakt, hæfter du for denne periodes husleje og forbrug. Det vil sige, at du skal være fraflyttet din bolig i de 14 dage istandsættelsen står på, og du skal ligeledes betalte husleje for de 14 dage.
Eksempel :
Lejemålet opsiges d. 2. december 2015
Opsigelsesperioden træder dermed i kræft d. 1. januar 2016. Lejemålet skal flyttes senest d. 15. marts og du hæfter for istandsættelsesperioden frem til 31. marts 2016.
Havde lejemålet været opsagt d. 30. november 2015 ville forløbet være således:
Opsigelsesperioden træder i kræft 1. december. Lejemålet skal fraflyttes senest d. 15. februar 2016, og du vil dermed hæfte for istandsættelsesperioden frem til 28. februar 2016.
Når du har sagt dit lejemål op, er du forpligtiget til at give ejer/udlejer en adgang til at fremvise lejemålet.
Du skal senest 8 dage efter indgivelsen af din opsigelse kontakte ejendomsfunktionæren for ejendommen og aftale nærmere med hensyn til fremvisning af lejemålet. Telefon nr. til ejendomsfunktionæren findes på informationstavlen i opgangen.
Eksempel :
Lejemålet opsiges d. 2. december 2015
Opsigelsesperioden træder dermed i kræft d. 1. januar 2016. Lejemålet skal flyttes senest d. 15. marts og du hæfter for istandsættelsesperioden frem til 31. marts 2016.
Havde lejemålet været opsagt d. 30. november 2015 ville forløbet være således:
Opsigelsesperioden træder i kræft 1. december. Lejemålet skal fraflyttes senest d. 15. februar 2016, og du vil dermed hæfte for istandsættelsesperioden frem til 28. februar 2016.
Når du har sagt dit lejemål op, er du forpligtiget til at give ejer/udlejer en adgang til at fremvise lejemålet.
Du skal senest 8 dage efter indgivelsen af din opsigelse kontakte ejendomsfunktionæren for ejendommen og aftale nærmere med hensyn til fremvisning af lejemålet. Telefon nr. til ejendomsfunktionæren findes på informationstavlen i opgangen.
Du vil modtage den endelige flytteafregning ca. 6 – 8 uger efter din fraflytning fra boligen.
Hvis du vil gøre indsigelse overfor det endelige flytteregnskab, kan du klage. Vær opmærksom på følgende:
Klagen skal være skriftlig og personlig
Du skal i indsigelsen tydeligt specificere de områder i flytteafregningen, som du er uenig i –samt sagligt argumentere for din påstand.
klagen sender du til admin@vest - jydsk.dk
Klagen skal være skriftlig og personlig
Du skal i indsigelsen tydeligt specificere de områder i flytteafregningen, som du er uenig i –samt sagligt argumentere for din påstand.
klagen sender du til admin@vest - jydsk.dk
Lejeregulering
Det vil fremgå af din lejekontrakt hvordan din leje reguleres. Der er flere muligheder, de mest gængse er:
Trappeleje, hvor der vil være aftalt en bestemt stigning til et bestemt tidspunkt, er dette tilfældet vil du ikke modtage yderligere meddelelse herom, da dette ikke kræver en særlig varsling
Nettoprisindeksering, her vil det være aftalt at leje reguleres på en bestemt dato som følge af stigningen i nettoprisindekset. Her vil du modtage brev om reguleringen inden lejen opkræves, der er ingen bestemt frist for hvornår brevet skal udsendes.
Omkostnings bestemt husleje. Her gælder særlige varslings regler og dette vil altid blive varslet skriftligt.
Skatter & afgifter. Vil altid blive varslet skriftligt.
Depositum regulering. Lejen kan jf. Lejelovens § 34 til enhver tid reguleres sådan at depositum udgør 3 * nutidig månedsleje. Dette kræver ingen særskilt varsling, dog vil reguleringen oftest blive foretaget i forbindelse med lejeregulering. Selvom reguleringen af depositummet springes over i en periode er ejer stadig berettiget til at foretage reguleringen. Regulering af depositum vil blive reguleret over 3 måneder.
Trappeleje, hvor der vil være aftalt en bestemt stigning til et bestemt tidspunkt, er dette tilfældet vil du ikke modtage yderligere meddelelse herom, da dette ikke kræver en særlig varsling
Nettoprisindeksering, her vil det være aftalt at leje reguleres på en bestemt dato som følge af stigningen i nettoprisindekset. Her vil du modtage brev om reguleringen inden lejen opkræves, der er ingen bestemt frist for hvornår brevet skal udsendes.
Omkostnings bestemt husleje. Her gælder særlige varslings regler og dette vil altid blive varslet skriftligt.
Skatter & afgifter. Vil altid blive varslet skriftligt.
Depositum regulering. Lejen kan jf. Lejelovens § 34 til enhver tid reguleres sådan at depositum udgør 3 * nutidig månedsleje. Dette kræver ingen særskilt varsling, dog vil reguleringen oftest blive foretaget i forbindelse med lejeregulering. Selvom reguleringen af depositummet springes over i en periode er ejer stadig berettiget til at foretage reguleringen. Regulering af depositum vil blive reguleret over 3 måneder.
Boligstøtte
Vi har ikke noget med boligstøtte at gøre, dette skal foregå via borger.dk
https://www.borger.dk/Sider/Boligstoette-oversigt.aspxp
https://www.borger.dk/Sider/Boligstoette-oversigt.aspxp
Venteliste
Hvis du ønsker at komme i betragtning som lejer til en af vore boliger bedes du sende en mail til admin@vea.dk. Det er vigtigt at du i mailen oplyser følgende:
Hvilken ejendom, evt. by
Størrelse
Antal rum
Husleje niveau, hvad kan du maksimalt betale for boligen
Ønskes husdyr
Hvornår ønskes boligen fra?
Fulde navn
Nuværende adresse
Tlf.
Mail
Cpr. Nr. Vi bruger cpr. Nr. til at tjekke om du/I er registreret i RKI. Er du/I registreret i RKI ønsker vi dig ikke som lejer.
Siger du nej til en bolig slettes du dog fra listen.
Vi er ikke forpligtede til at vælge en mulig lejer fra ventelisten og kræver derfor heller ikke gebyr for at blive skrevet op på ventelisten.
Hvilken ejendom, evt. by
Størrelse
Antal rum
Husleje niveau, hvad kan du maksimalt betale for boligen
Ønskes husdyr
Hvornår ønskes boligen fra?
Fulde navn
Nuværende adresse
Tlf.
Cpr. Nr. Vi bruger cpr. Nr. til at tjekke om du/I er registreret i RKI. Er du/I registreret i RKI ønsker vi dig ikke som lejer.
Siger du nej til en bolig slettes du dog fra listen.
Vi er ikke forpligtede til at vælge en mulig lejer fra ventelisten og kræver derfor heller ikke gebyr for at blive skrevet op på ventelisten.